Dagen är här

Det är torsdag, jag har haft sovmorgon, gick dock upp nio och såg Maria Wern till frukost. Nu håller jag på och städar och vid tolv blir det House i bakgrunden till italienskaplugget, det är sjukt hur lätt det blir att plugga med lite tv i bakgrunden, man är väl tjej och kan koncentrera sig på flera saker samtidigt? Haha.
Sen blir det lax till lunch och vid två ska jag gå neråt posten och sortera några timmar. Det är nog egentligen det bästa med Posten, visst det är rätt skönt att cykla omkring på stan i några timmar med musik i öronen. Men att stå och sortera är faktiskt rätt skönt det med. Bara stå där och tiden går sjukt fort.
Tänkte sluta vid fem kanske så tar jag mig hem sen och går en promenad innan det blir kvällsplugg och sen tv. tar hand om lillebror också ikväll, eller ja, ska hålla mig hemma i alla fall. Vår kära mor ska på julbord.

Ja, det är min dag och det är väl bäst att sätta igång, hinner nog plugga lite utan tv innan tolv också, blir nog klar med städningen här snart.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade också lite sovmorgon :) tänka sig!

2010-12-09 @ 19:26:09
URL: http://dahliaswords.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0