Christmas time

Torsdag, veckan är snart över. Jag har sagt det förut men jag säger det igen, tiden går läskigt fort! Ikväll är det julklappsshopping med pojkvän som gäller och det blir ju trevligt nu när jag äntligen fått mitt bankomatkort igen. Känns mycket bra. Imorgon blir det skola och sen mer julklappsköp och sen är det ju helt plötsligt helg igen. Den här helgen är inte mycket helt bestämt än, blir en lugn fredag i alla fall och antagligen fest på lördag. Var evigheter sen jag var ute och dansade sist. På tiden!

Just nu sitter jag och tittar på Sunes Jul på youtube, stängde precis av Mysteriet på Greveholm, får bli dom iår. Alltid lika bra liksom. Haha. Och i övrigt sitter jag mest och fryser sen jobbet då jag blev nerbrottad av kollegan Tony och hans (förvånandsvärt starka) armé på cirka 8 smågrabbar i 6-årsåldern. Känns ju bra att jag inte kunde hålla mig uppe mot dom. Haha. Men jag hade hjälp av två tjejer och killen jag är assistent åt, så det var inte så väldigt farligt.

Men nu fick jag en slags impuls att städa nästa del av rummet innan pojkvän kommer och hämtar mig. Bäst att starta.
Jag känner mig lite julig idag också. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0