Chances are

Jag såg en urbra film förut. The Blind Side med Sandra Bullock m.m. Den var riktigt gripande, fin och allt sånt. Och den slutade med låten Chances av Five For Fighting, mycket bra. Till och med så att man nästan ska se den igen innan man ska lämna tillbaka den. Eller så ger jag mig den i present när lönen kommer i januari. Det vore inte fel. Men hade jag tänkt smart hade jag väntat med den till senare i dag så jag inte hade haft så lite att göra nu ikväll, men äsch, MASSA avsnitt av Vänner har ingen dött av!
Nu ska jag faktiskt lägga mig, innan tolv när jag är ledig imorgon? What? Jo men det känns som att det är bra att kunna gå upp tidigt imorgon och börja plugga. Natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0