And it's still winter in my wonderland

Musik. Musik, finns det nåt bättre? Tror inte det faktiskt. Min favoritlista på Spotify just nu är den jag döpt till "Isn't it ironic?" som innehåller allt från sommarens radiohits, till gamla gamla radiohits, till sånt jag snubblat över någon gång som helt enkelt passar där. Ofta är det låtar som man hört mycket förut men inte fastnat för förrän nu. Bra lista helt enkelt. Fast å andra sidan är alla mina listor bra, jag har en del liksom.
Några låtar som inte finns på en enda av mina listor är Jars Of Clays bra låtar. På grund av den enkla anledningen att de inte har funnits på Spotify innan. Men idag när jag skulle se om dagens låt finns där hittade jag även ALLA andra låtar av dem. Mycket bra, musiknörden i mig hoppar av glädje idag.

Och ni ska få ta del av denna pärla! Sofie måste bli glad, för här har det visst varit tomt på musik på ett tag.

Nu ska jag snart avnjuta lite popcorn och Maria Wern med min mor, sen ska jag slå in Anna och Malins julklappar för innan fredag kväll är det enda jag hinner med hemma i mitt hus att sova mellan torsdag och fredag. Galet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, va kul!

Vart ska hon då och vad ska hon göra?

Börjar bli nervöst nu när jag inser att det verkligen kommer hända om några veckor. Har bijetten klar nu, så jag åker en dag efter din kompis! Herregud, vad har jag gett mig in på, haha!

2010-12-16 @ 17:45:32
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0