You've got one foot out the door

Då var det tisdag då, vilket för mig betyder jobb (nehe?) långrast och kvällsjobb. Dagarna går fasligt mycket på rutin just nu känner jag. Jag skriver upp en lista med saker som ska vara klara innan söndagen och sen är en hel vecka förbi i ett nafs. Vilket i och för sig är bra, för nu är det mindre än två veckor kvar till födelsedag och Greklandsresa, vilket också betyder att jag snart jobbat klart för sommaren, vilket ju då betyder att jag snart är ledig i någon vecka. Skönt det.

Men som sagt hade jag en lista med saker som skulle göras, tänkte börja med att plocka i ordning lite här, kan behövas ibland.
Efter jobbet ska jag som förra tisdagen ägna mig åt nåt jag vill kalla själhälsa. Alltså nåt som känns bra i själen. Idag blir det i form av hård träning och sen två avsnitt av Cougar town, känns bra!

Nu, städ och sen jobb igen!
Adios!


Oj oj, här var vi suddiga.
Jaja.

Kommentarer
Postat av: annaskatten

in i dimman bara! (tänkte på den suddiga bilden..) ;)

2010-08-04 @ 00:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0