We put one foot in front of the other

Onsdag är det ja, den här veckan är jag inte riktigt med på vilken dag det är, men jag lär mig. Jag har spenderat dagen i Skövde med Lisa, det inhandlades en locktång och en film och det hela var väldigt trevligt.
Innan jag åkte dit började jag dagen med att förvåna mig själv. För hur mysigt det än kan vara med höst har jag inte riktigt varit på humör att släppa taget om sommaren men i förmiddags blev jag nästan till och med sugen på vinter, alltså snö i mängder, liksom ta en promenad på fömiddagen med snö ända upp till knävecken, det var jag sugen på i förmiddags, i gårkväll ville jag bara ha mer sommar, ibland hänger man inte ens med i sina egna svängar..

För övrigt har jag träningsvärk i hela kroppen och det öste ner ute förut så hur jag fann inspirationen till att sticka ut och springa är för mig en gåta.
Nu är det snart dags för lite tv och annat som hör kvällen till.
Have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0