Make me smile

Hej och hå! Det är torsdag, det är en dag kvar att jobba, det är hög tid att packa och sist men inte minst så är det min födelsedag! Detta uppmärksammades på jobbet då jag blev omkringkörd på en vagn som man lastar post på runt hela lokalen, och det var ju lite kul det med. Sen blev det massa sms och sånt så klart, alltid trevligt. När jag tittade ner i brevlådan när jag var hemma insåg jag att det var första och antagligen sista gången som jag var den som fick mest post. Lite kul det med. Fick en trisslott i ett kort av farmor och farfar som är uppe i Dalarna. Satt ett tag och funderade på om jag skulle vänta med att skrapa den tills imorgon, bara för att leka lite med risken, men sen ångrade jag mig och skrapade lotten. Jag vann inget. Så jag kanske skulle väntat tills imorgon i alla fall, då kunde jag ju lagt skulden på att det är fredag den trettonde imorgon, kanske.

Nu ska jag och min webradio (eller alltså, den ska vara på i bakgrunden) ta tag i packandet, för jag kommer inte till Grekland utan att ha packat klart.

So long lovers!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Kommer att sakna dig när du åker sötan! Men inne det så ses vi ju imorgon :D

2010-08-13 @ 00:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0