I wanna feel the sunshine!

Det är söndag, ja i fall det var någon som hade missat det. Jag låg i sängen och såg första halvan av dagens Gilmore Girls och sen gick jag upp och åt en ordentlig frukost för första gången på flera veckor, om det berodde på att jag trots nattpizzan fortfarande var hungrig eller om det var för att hallonen i kylen lockade oerhört är det ingen som vet. Men gott var det. Sen såg jag en helkonstig film som ändå var bra. Och eftersom det liksom vräker ner från himlen idag tänkte jag göra den här söndagen till en riktig söndag. Jag ska skriva adresser på mina tackkort nu. Jag ser verkligen fram emot att klistra igen alla kuvert sen, det blir extra kul. Men jag är även rätt smart och skriver med min studentpenna, dels för att den aldrig blir använd och dels för att den är vattenfast, så brevbäraren behöver inte oroa sig att texten ska försvinna nu i allt regn. Det skulle jag uppskattat.


What? Ser ju ut som jag vill få av mig tunikan. Knäppt.

Jaja, nu ska jag skriva adresser, ni lär höra mer från mig idag, det blir lätt så när det regnar, det är söndag och jag har mycket att göra. Eller nej, när jag inte har mycket att göra ska det vara.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0