Be patient, I am getting to the point

Så där ja, dagens andra inlägg, det var länge sen jag skrev två på samma dag, ni måste vara såå glada. Haha.
Nu har jag nyss sett dagens film, blev Valetines Day och den var en riktig hit vill jag lova. Alldeles sockersöt och fantastisk. Men eftersom den drog ut på tiden mer än jag trodde blev min planering lite rubbad, hade tänkt ta bort mitt röda nagellack innan jag gick och la mig. För okej, hur snyggt det än var till den svarta 29-kronorsklänningen jag hade igår, och även till dagens svart-vita outfit, och hur bra jag än trivs i röda naglar så vet jag att det INTE passar lika bra till Postenkläderna. Plus att jag det börjar ramla av små bitar av det röda bara jag tänker på att jag kommer komma i kontakt med cirka 400 olika brevlådor, brevinkast och sånt där som hör posten till, och det är verkligen så långt i från snyggt man kan komma. Men jag orkar ärligt talat inte sätta mig med det nu, så jag chansar, det får väl bli fult då.

Istället ska jag borsta tänderna, dricka lite vatten, sätta igång fläkten, ladda iPoden och mobilen och sen ställa alarmet och lägga mig. Men innan det ska jag plocka fram det kvinnligaste (ja, jag är ironisk) jag har i mig och beställa hem båda Transformersfilmerna. Inte en dag för tidigt!

Lite jag, lite kamera och lite 29-kronorsklänning. Eller nåt. Bild som för övrig är tagen när jag kom hem i natt, runt kvart i två, men det kan ni knappast se eller hur? Haha

God natt mina darlings!
(Eller om mina läsare här ens är i plural, annars blir det bara darling)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag läser, för allt vad jag är värd! Det vet du :) <3

2010-08-01 @ 23:11:21
Postat av: annaskatten

JAG MEEEEEEED!!! så du kan skriva darlings ;)

2010-08-03 @ 00:05:41
Postat av: annaskatten

såå du hade 29-kronorsklänningen iaf?!

2010-08-03 @ 00:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0