Santorini!

Jag är hemma efter en helt sjukt underbar resa till soliga Grekland. Har haft det varm och skönt och känner mig verkligen utvilad och nästan till och med redo för höst. Även om det är mycket trevligare med sol, värme och greker så tycker jag nog allt att den här hösten ska bli lite spännande. Jag kommer ju kickstarta den i Stockholm liksom. Hur bra är inte det?
Jag har packat upp mitt ur väskan och förundras lite av hur snabbt man kan packa upp en vecka full av händelser. För det har det varit, en sjukt händelserik vecka som jag är mycket nöjd med. Och nu kan jag knappt vänta till nästa resa; Rom med Lisen i mars!


Jag älskar Grekland ska ni veta.

Nu ska jag krypa ner i min säng, ta mina två sista taxfree-KitKat och se lite Transformers innan Sofie ringer mig, och ikväll ska jag och lillebror hyra film, han vill se en jättelång, får väl se vilken vi orkar plöja oss igenom!
Adios!


Kommentarer
Postat av: Lisa M

Åh, längtar!

:D

2010-08-22 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0