Neither rain, nor sleet, not dead of night

Regnet vräker ner, det kommer säkert vräka ner imorgon med och vi ska dela ut både post och reklam, vilket är lite smått tråkigt med tanke på att reklam bara drar ut på tiden så himla mycket. Men det ska nog gå bra, för jag vet ju att varje sekund i en trappuppgång är en sekund närmare Grekland, vilket verkligen inte sitter fel.

Så nu ska jag grabba tag i min bok, landa i sängen, lyssna på regnet, ha lite svag musik långt i bakgrunden och läsa en stund innan jag somnar och laddar upp för första dagen på sista veckan innan lite ledighet! Låter som ett bra avslut på en bra kväll!


Bild från när jag för första gången i år ens nuddade havet, men om en vecka blir det bad i havet varje dag!
Adios lovers!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Du är allt bra du vännen! <3



Glömde btw att att tacka för ditt och Johannas MYCKET FINA BREV till mig! Det gjort min dag helt och hållet! Tack :D

<3

2010-08-08 @ 22:56:37
Postat av: annaskatten

jag vill också åka meeeeeeeeed! men bada lite åt mig iaf :)

2010-08-10 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0