Keeping busy, every day

Så här är det alltså, om fyra dagar åker jag till Grekland och har innan det en himla massa att göra, så därför blev jag ganska glad när Märta, snäll som hon är, tog över lite uppgifter jag hade att göra på resebyrån så nu kan jag koncentrera mig på annat, som att jobba mina två sista kvällar, jobba mina sista dagar för sommaren, luncha med en mycket saknad Lisa Pson, fylla år, packa, ansöka om studiebidrag inför hösten, packa lite till, träna lite, träffa Anna och Malin lite innan jag åker, träffa Lisen och gå på After Work, känns med andra ord som att jag har lite att göra ändå.

Först ut är att fixa iordning min iPod, för fjärde gången eller nåt men mina låtar har ju inte funnits på datorn tidigare, med andra ord, jag har inte orkat lägga in dem, hur lat får man vara liksom?

Jaja, nu ska jag sluta tjata och sätta igång, har som sagt lite att ta tag i, en hel lista till och med.
So long!

Saltholmen!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Min tjej det! <3

2010-08-11 @ 02:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0