Just a little bit higher now

Söndag igen, som vanligt går helgerna lite för fort. Men det är kanske inte så konstigt, tiden går fort när man har roligt sägs det ju. Det hade jag verkligen igår, åkte från stan tio i nio och efter en timmes tåg och en halvtimmes spårvagn hamnade vi på Saltholmen, vilket var sjukt fint och det är helt otroligt att man bara 30 minuter från sorlet inne på Nordstan kan hamna ute i lugnet på Saltholmen, helt klart inte sista gången jag sitter där några timmar. Sen blev det lite shopping, god mat och en glass som vi åt på en mur där vi mest glodde på folk. Det kan vara hur kul som helst.


Jaja, nu är det ju i alla fall söndag och jag har en del att göra, som att städa, träna, fixa två iPods, skriva packlista, fixa lite bilder och lite annat smått och gott som ska hinnas med idag. Sen ska självklart hundra saker till fixas innan fredag men det gör inte så mycket, för på lördag åker jag, Johanna och Märta till Grekland! Galet!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Så synd att jag inte kan åka med :( men du får helt enkelt sola lite åt mig med <3 Kanske vi kan ses lite innan du åker?



KRAAAM <3

2010-08-08 @ 21:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0