I don't really like my flow

Lördag och jag är omänskligt trött efter två nätter med 6 och 5 timmars sömn. I morse när jag vaknade var jag obeskrivligt pigg och kände att "ja men nu kör vi", sen någon gång på eftermiddagen i en Vero Moda-butik slog det till och tröttheten var framme. Men det gör inte så mycket.
Imorgon hinner jag sova ut, fixa det sista inför skolstarten på måndag, träna och till och med träffa Sofie så hon kan få sitt kort tillbaka. Bra det.

Men ikväll blir det tvkväll så det skriker om det, med en kopp te i högsta hugg!

Veckans låt, helt klart!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dom här killarna lyckas alltid göra låtar som jag sitter och klurar på i flera månader innan jag får reda på vilka osm har gjort den. Var lika med All the right moves. Var så irriterad att jag aldrig fick reda på vilka som gjort den.

2010-09-02 @ 18:49:21
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0