A new dimension

Idag har varit en sjukt seg dag, även om det känns som tiden gå fort när man jobbar så kändes det som att tiden stod still ibland idag. Och så är jag trött, fast jag somnar tidigare än jag brukar så är jag trött. Så jag ska stänga av den här maskinen och sova. För imorgon är det jobb, träning om jag hinner och bio i Jönköping som gäller. Och kanske en sväng på stan efter om vi orkar, men på lördag åker jag och Sofie till Götet och chillar på Saltholmen, och på kvällen blir det Avenyn, så det gäller att vara utvilad.

Anyways, det är snart helg, det är snart en vecka kvar till Grekland och det är snart födelsedag. Crazy stuff. Var tog sommaren vägen?


Nu blir det sängen, god nattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0