You make me smile, please stay for a while

Det är helt underbart det här ju. Vår på alla sätt. Jag har tränat pilates och känner redan hur kroppen kommer ha ont imorgon med det är det värt. Kan vara det skönaste jag tränat på länge.

Igår var det påskafton för dem som missade det. Jag hade storartade planer för kvällen, det skulle vara middag hemm med gott folk, sen swkulle jag dra mig neråt en förfest och så skulle vi parta loss på en Michael Jackson-kväll. Planerna ändrades rätt ordentligt eftersom jag verkligen inte kände för fest när det väl gällde. Jag stod ute och pratade med Elin, Emelie och Hampus och fick i all fall chansen att ta ut mina pumps för första gången iår, så jag var nöjd. Sen åkte jag hem och vid ett började äventyren. Det var bil genom stan några gånger och det var riktigt trevligt, drack té vid två i natt och kom inte hem förrän kvart i tre eller nåt. Galet trevligt hade jag! <3

Så att säga att jag ångrar mig för att jag inte gick in vore verkligen att ljuga för kvällen hade inte blivit i närheten av lika bra tror jag.

Nu ska jag äta påskmiddag hos mormor och morfar.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0