Hey, soul sister

Om det är regnmoln eller moln med aska från Island över oss är det ingen som vet. Men det är en perfekt dag för att göra allt man ska göra och lite till. Som att träffa Anna, som att plugga, som att träna lite, som att städa och som att skriva böcker och framkalla bilder kanske. Inte något jag skulle vilja klaga på. Och det är nästan så att jag känner för att laga maten till ikväll alltså. Ska nog kanske göra det.

Igår var det en trött men bra dag. Bäst var självklart Wannabe me i Skara och Anna är grym, så är det bara. Jag somnade väldigt bra. Det blir så när man partar en torsdag, men somnar liksom på en gång sen på fredagen.

Nu verkar det som att min kära Anna är redo. Så det blir lite naturgodis på det. Nötter kan vara överdrivet gott ibland. Och en lördag som denna passar det perfekt.


Jag och Lisen på klassfesten i torsdags <3
Sp07b är bäst för övrigt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ack så bra vi är! :D <3

2010-04-17 @ 19:37:54
URL: http://mantler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0