I'm not alone cause the TV's on, yeah

Härlig dag är nog bara förnamnet idag egentligen. Började dagen med sovmorgon till halv tolv, lite spanska på det och sen slut på skoldagen kvart över tolv. Jag klagar inte. Sen hem och plugga lite natur, hämta världens finaste balklänning och sen träning i världens härligaste väder. Och efter lite planerande för framtiden bjöd kvällen på en mycket trevlig promenad med en person som känner mig utan och innan trots att vi inte träffas så väldigt ofta. Det är mycket uppskattat det.

Och sen var det Svenska Hollywoodfruar och så hamnade jag här sen. Med telefonen i högsta hugg för det är många sms nu. Men nu får det bli sängen och det nya sömnpillret: TV:n på i bakgrunden, svårt att somna annars, i alla fall igår.

Imorgon är det en rätt chill dag, svenska från åtta till nio och sen slutar jag. Inte att klaga på. Men om inte telefonen ringer imorgon dör jag lite tror jag.

Och som det ser ut nu blir det en runda imogon också.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0