Swear to shake it up, if you swear to listen

Jag sitter här och undrar vad som hände med solen som skulle vara framme idag, visst det är varmt och skönt ute men jag hade planer på att sola benen så att de inte är lika vita som min klänning sen på studenten. Men det verkar ju inte som att solen hade den planen för mig idag. Kanske senare?

För övrigt (ja, det är mitt favorituttryck när det kommer till skrift) så ska jag sätta igång med bildredigering, bokskrivande och idéskapande på samma gång, och med överdrivet härlig musik från någon bra Disneyfilm eller nåt blir det hela tusen gånger roligare.

Inom en snar framtid ska jag framkalla en massa bilder så det blir mycket pillande med sånt nu idag innan jag sticker ut och springer.


Mer vår än det här får man leta efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0