So she built an army

Internet är lite knepigt ibland, jag kommer bara in på vissa sidor just nu, kanske i och för sig bara är idag, men bloggen funkar, och youtube funkar så jag kan bjussa på en galet bra låt. Men idag gör det inte så mycket det där med internet för jag är inte ens sugen på att sitta vid datorn, det enda som lockar är Spotify och det är enda anledningen till att datorn är på egentligen. Det är riktigt passion för musik det.

Den här har spelats cirka 15 gånger i mina öron idag, och det bara när jag är hemma eftersom jag bara kommer åt den på Spotify och sånt. Den dagen den finns på min iPod blir jag lycklig.


Ah, bra bra!

Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen och hoppas att det går någon kul komediserie på tv som jag kan slötitta på tills jag somnar.
Imorgon har jag skola till tio sen hem och släppa in diskmaskinsgubbe och sen träna och plugga. Så ambitiös jag har blivit det senaste.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0