Men det är solsken där jag går

Våren kan vara det bästa som finns. Idag tog jag mina snygga nya våriga tygskor som är turkosa OCH matchar min randiga tröja. Bestämde mig för att det kändes sött på alla sätt. Sedan tog jag bilen och gled iväg i solen till skolan med kära vänner i bilen. Mycket trevligt. Efter två lektioner var det hål i tre timmar och två av de timmarna spenderades i solen med latintjejer och naturböcker. Lyckades skaffa mig en liten trevlig solbränna som jag tänker bygga på mest hela våren nu ;)

Efter skolan blev det ett fyrtiotredje (ja, ironi) besök på resebyrån, men nu ska vi inte ändra nåt mer, inte ta bort några mer personer eller nåt så nu är det bara betalningen kvar och om 121 dagar lyfter vi!

Sen blev det träning, en liten runda med lillebror innan han vek av för intervaller och jag sprang vidare min runda och avslutade sedan denna träning med lite pilates. Firade detta med glass och inhandling av alla mjölkprodukter mamma kunnat komma på och sen hamnade jag här. Men nu ska jag fortsätta med mitt Grey's tittande. Ska försöka sova relativt tidigt idag så efter Grey's blir det bok en stund och sen så.

Ska vi ta och hoppas på att det här vädret håller i sig? För jag gillar mina pilotsolglasögon :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0