It may not seem as very much, but I'm yours

Jag sitter i skolan och väntar på engelskan, som en vanlig tisdag då. Ska efter den gå hem och sen träna, som en vanlig tisdag då. Ska spendera några timmar i väntan på House, som en vanlig tisdag då. Men jag klagar inte. Jag gillar tisdagar.

Helgen och lovet har helt klart varit umärkt bra. Skönt med ledighet, trevligt med alla bra människor man har träffat, mycket tv och filmmys men det är så det ska vara när det är lov. Och jag har lyckats klämma in en hel del träning så jag är nöjd vill jag lova. Den här veckan är det massa latin som ska sitta som berget innan fredag och sen är det helg. Ja efter högskoleprovet på lördag ja..

Sen får man se vad helgen bjuder på för spännande, men något trevligt blir det nog :)

Anyway, jag ska väl ta och kolla på nåt annat än mina egna ord för det kan vara lite uttröttande ibland.
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0