I need this

Fredag idag som för mig först innebar en lektion och lunch innan bella var snäll nog att köra hem mig. Sen dess har jag kollat mitt resultat på Cambridgeprovet.. Ringt ett samtal och kollat balfrisyrer, ska ner till frisören snart och prata lite om hur vi ska göra med håret. Hade tänk mig lite pilates sen men om min huvudvärk inte går över struntar jag nog i det och nöjer mig med cykelturen till och från stan i stället.

Ikväll är det Valborg och mina planer är inte så väldigt storartade men det blir nog en bra kväll ändå. God mat lär det bli i alla fall!
Nu ska jag sätta mig på cykeln, starta min älskade ipod och rulla ner till stan.
Adios!


Dock önskar jag att det var lika fint som den här fotodagen i början av maj förra året, lite sol skulle inte skada!

Kommentarer
Postat av: annapanna

...o så blev det sol :PpppPpp

2010-05-02 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0