Have a heart

Tisdag och jag slutade klockan tio. Jag kan helt klart vänja mig vid detta. Det blev lite latinplugg hos mig, sen grejade jag med lite filosofi och slöade tills den där diskmaskinskillen kom hit, tre timmar senare än väntat. Men tekniskt sett så gjorde han ju inget fel direkt, klockan två är ju efter elva..

Sen blev det ett hårt träningspass som inte kunde suttit bättre just idag. Lagom väder att springa i minsann. Skönt så att.

Effekten av att man slutar tidigt och hinner med allt man ska hinna med innan halv fyra är att man hamnar i soffan och ser på tv, men det är ju inget man direkt klagar på om man säger så.

Nu ska jag koka mig lite thé och invänta Cougar Town genom att läsa Solo och slötitta på något på TV, det är tisdagsglam det!
Ciao!


För övrigt bor jag nästan i min träningsjacka nu, så imorgon tar jag en vilodag från allt vad träning heter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0