For hope, peace and love what do they say?

Då var det torsdag, vi har kommit till lovets mitt mer eller mindre. Fast det känns som att lovet är slut vilken minut som helst. Men kanske inte. Igår var det Göteborg för hela slanten, ja jag skämtar inte, hela slanten var det. Haha nej jag la inte ut alla pengar jag äger men jag fick med mig kjolen med stort K. Med andra ord: kjolen som passar till allt. Till vardags och till fest, till linne och till skjorta. Bör jag nämna att jag är nöjd? Sen att jag har hittat de perfekta skorna till studenten på stan idag gör saken bara ännu bättre, ska köpa dem inom en mycket snar framtid.

Jag vet inte om jag skrev något om den där gamla serien jag var helt besatt av när jag var yngre, men i alla fall. Jag gillar att sitta och kolla på den nu med, ger många bra minnen. Även om serien kanske inte är den bästa världen åstakommit med men nostalgimetern tickar högt och det räcker för mig.


Och musiken är faktiskt bra.
Ska nog se nåt avsnitt, sen jag slutade titta på serien som en liten 14-åring har jag nog alltid undrat vad som hände i slutet.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0