Du ser i mig, en krigare

Torsdag och jag är inte alls trött, nej då. Fattar inte varför jag känner mig helt slut egentligen för de senaste nätterna har jag sovit som om jag inte kan annat men jag får väl ta till klassikern och skylla på vädret. Eller nåt.

Idag var det spännande saker på G minsann, eller ja, det var skola där det mest spännande var när jag fick ett element på mig när vi slutade naturen men det var ju en händelse det med. Sen promenad hem och lite pilates på det och efter att ha nästan somnat till ett avsnitt av nostalgiserien Förhäxad blev det stan med mamma och en studentklänning införskaffades! Det känns som att det mesta är klart nu!

Nej, jag är inte datorsugen alls idag, som vanligt den här veckan. Ska bara lyssna på lite musik medan jag väljer kvällens film eller tv-serie och sen ska jag krypa ner i sängen. För mig som inte haft tv på rummet innan vi satte in det innan påsk så är det här rena rama lyxlivet.

Imorgon bär det av till Skara igen, mycket trevligt!

Lite mer sol kanske? Så här trevligt hade jag förra veckan och nu går man omkring och fryser.. Nej mer sol ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0