You put one foot in front of the other

Tredje inlägget på en dag. Det är inte jättebra, det betyder bara att jag har suttit för mycket vid datorn. Och helt ärligt har jag nog det. Fast jag har ändå hunnit läsa teori, shoppa på stan och se SATC och nu dessutom hunnit med glass på McDonalds med Anna. Att blanda min favoritchoklad (KitKat) med glass kan vara livsfarligt. Jag kommer ju bara köpa allt för många. Men det är ju billigare än Ben & Jerry's som jag inte har ätit på länge nu. Förut var det ju nästan en i veckan men det har liksom tonat ut sig lite, bra för plånboken I guess. Men jag saknar en söndag med en B&J's och nåt tråkigt på tv:n.

Rent tekniskt sett borde jag gå och lägga mig väldigt tidigt idag, men med tanken på all den sömn jag har fått i helgen kommer jag aldrig somna. Därför tänker jag lyssna på lite OneRepublic (det kunde ni aldrig ana va?) och sen se lite mer SATC innan det blir sängen. Jag har ju ändå lite äventyr på schemat imorgon så det kan ju vara bra att sova i alla fall innan halv tolv.


Nu lite söndagsglam, sen får det bli sängen, så jag inte skriver ytterligare ett inlägg, någon slags gräns får jag ha.


Kommentarer
Postat av: annapanna

jaa, vid halv tolv kan man ju börja tänka tanken så smått igen på att lägga sig iaf ;)

2009-11-29 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0