Tuesday madness

Klockan stod på åtta, jag gick upp halv nio, jag var på körskolan en timme senare och satt där med Johanna två och en halv timme och bara nötade teori. Hundra personer sprang in och ut och var glada för att de klarade körkortet. Snart ska jag också vara så glad, kan man hoppas i alla fall. Sen drog vi vidare till stan, det shoppades, det åts överdrivet god mat på Wokstugan och det var bara väldans mycket trevligt. Vi ska göra oss en egen komediserie har vi kommit fram till, filmad endast med min mobil. Bra bra. Ibland undrar jag om vi är riktigt friska.

Idag är det en månad kvar till julafton. Jag har ingen aning om vad jag önskar mig eller vad jag ska köpa till folk. Det är det svåraste, men det hinner jag ändå inte tänka på nu. Det får bli om någon vecka istället.

Nu har jag hunnit se ett avsnitt av Sex and the city och insett att jag har tråkigt. Tänkte chilla hela eftermiddagen men det börjar redan bli segt. Nu när mitt knä börjar kännas bättre funderar jag på att ta mig en promenad, kanske gå ganska långt, så jag får ur mig tröttheten och rastlösheten. Men vi får väl se, jag har inte bestämt mig än. Eller så skriver jag bara en stund och lyssnar på lite härlig musik innan jag tar mig en dusch. Eller så ser jag helt enkelt bara mer Sex and the city. Beslutsångest?


Bra låt att lyssna på så här i eftermiddagsmörkret i alla fall.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: youre moviestar!

vi har väl aldrig varit friska väl? eller har jag fattat fel? ;)

2009-11-24 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0