Steady feet don't fail me now

Så sitter jag då här, med ett knä som gör ont och Maroon 5 i öronen och tycker att det har varit en bra måndag. Ganska kort, men bra. Träning med bra människor från kvart över sju till tjugo över nio. Ett skadat knä och antydan till träningsvärk men träning är bäst när den är som jobbigast.

Imorgon är det studiedag, jag ska studa men inte vad som helst, utan teori. Till ett. En massa timmars nötande och sen Wokstugan med Johanna och Jennie. Kan bara bli bra. Sen ska jag shoppa för det var på tok för länge sedan sist. Och det kan bli en del pengar som slängs på kläder som jag tänkt på i flera veckors tid, men även det kan bara bli bra.

För så där en halvtimme sen sa jag att jag skulle se lite SATC, men det har liksom inte blivit något med det, men det får bli nu i stället. Om en stund i alla fall. Först ska jag inse att, jo, jag kan vara på väg tillbaka. Jag går runt och är så där omotiverat glad de flesta vakna timmarna på dygnet, och det kan ju, även det, bara vara bra.

Nu ska jag ta tag i lite smågrejer här, sen SATC, och sen kan det vara bra att kanske sova lite också.
So long, lovers.


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Olle!

Snart är det helg! =D

2009-11-23 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0