Songs to live and die by

Jag förvånar mig själv varje dag. Idag har varit en bra dag, jag har liksom till och med varit på bra humör hela dagen. Det var längesen sist och jag är glad för den känslan. Visst, jag kanske inte känner så imorgon eller på måndag men på ett sätt spelar det ingen roll idag, jag vet ju att man måste leva i nuet. Tänk sen när varje dag är som idag, när jag känner så här varje dag. Det kommer det med, det vet jag ju. Allt är en resa med många svängar, ibland svänger man åt rätt håll, ibland fel. Idag tog jag rätt sväng så att säga.

Jag gjorde den där listan sen, jag hittade lite guldklimpar, några kommer hänga kvar hela tiden, några kommer kanske försvinna, men det är den där listan med låtar man kan leva till. Just därför döpte jag listan till just det "songs to live and die by". Ta er en titt vet jag.

http://open.spotify.com/user/luckyfutures/playlist/1IIWSDMDL0MWYhrOiLJdQl

Klockan börjar närma sig två, det är galet varmt på mitt rum och jag borde springa upp på toaletten och sen gå och lägga mig, men jag tror jag ska sitta här lite till ändå, jag och mina ljus och min musik. Kanske skriva lite på en bok eller bara kolla omkring på internet. Sånt jag gjorde varje lördag för ungefär ett år sen.

För att sitta här i sängen med den härliga stämman från Kings Of Leon en lördagnatt känns faktiskt ganska bra, idag. Men bara idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0