So I'm gonna give all my secrets away

Jag är KÄR. På alla sätt och vis har jag fallit för det nya OneRepublic-albumet. Så mycket att jag måste skriva ytterligare ett inlägg om det. Åh vad det är härligt när ett favoritband kommer med nytt som man bara älskar mer och mer för varje sekund. Så himla bra är det nya albumet. Bara för det ska jag bjuda på en till favorit för det är ni alla värda.

För övrigt har jag handlat kläder för alldeles för mycket pengar, men är man cirka 4 outfits rikare kanske det inte spelar så jättemycket roll, egentligen.. Haha jag försöker intala mig det i alla fall, om det inte märks menar jag.



So tell me what you want from here
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away

Bli inte förvånade om jag kommer med ytterligare ett inlägg inom en mycket snar framtid som handlar om det här nya albumet, för så mycket tycker jag om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0