Slip and slide

Härligt bra dag idag. Hur trött som helst just nu, men det gör inte så mycket för idag ska jag sova tidigt, komma igång och längta efter typ helgen då man slipper plugga. Fast nej det finns nog en del att kolla på då med. Vet inte hur jag ska hinna med hela den här veckan. Men det löser sig det med, det gör det ju alltid. Imorgon eftermiddag blir det plugg som aldrig förr. Måste klara naturen den här gången också... Usch. Jag hade behövt hjälp med den känner jag.

Nu borde jag ta tag i livet och börja byta om och fixa inför träningen, den får pigga upp mig idag, känner att jag kommer vara helt död men det får fungera ändå. På nåt sätt. Men efter lite mer sömn i natt är jag på banan imorgon igen. Men äh, lite trött nån gång så där är ju inte så farligt.

Nej, men som sagt: Träning snart, hur otaggad jag än är kan det vara skönt att pigga upp sig med lite styrka och sånt. Och det är ju trevligt folk som man tränar med så det blir säkert jättebra.


Något suddig, men what the heck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0