Send me on my way

Igår, eller i natt eller nåt, var jag på fotboll, det händer väl kanske aldrig att jag frivilligt sitter och kollar fotboll från tjugo över åtta till tre på natten, men trevligt var det. Kvällen avslutades med ett slagsmål till höger om oss, ett svin (man kan inte göra precis vad som helst mot mina vänner) till vänster och sen hem och sova. Trött som aldrig förr men som sagt, trevligt var det.

Idag är det då lördag och om en så där tre timmar ska jag vara barnvakt en stund sen myskväll med Julia och Emma. Kul kul. Men först ska jag städa mitt rum, så nu ska jag hoppa i mina leggins, mina mysstrumpor och kanske skjortan i flanell som jag avgudar till tusen.

Lite musik på det och ni har min lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0