One day

Ja, jag vet. Tre bloggar är liite för mycket. Men mattiies.blogg.se ligger på is ett tag, den har varit med om lite för mycket. Den vet lite för mycket. Den gömmer lite för mycket. Och den andra, den är hemlig, den är för min skull. För det jag inte offentligt kan säga, kan skriva, kan låta folk läsa helt enkelt. Den här är för den nya starten. Eller något i den stilen.

Jag vill få ordning på saker och ting, design kommer, bilder kommer med all säkerhet, låtar blir det en del men en liten del jag också. Någonstans i alla fall. Jag kanske inte håller den här bloggen vid liv så väldigt länge, bara ett tag sen lägger jag kanske ner den. Det blir vad det blir, men den blir jag ett tag. För någonstans finns en liten del som tycker om att skriva av mig på ett sånt sätt att ingen fattar vad jag menar, men det finns ändå folk som läser det, den hemliga bloggen ska inte läsas av allt för många, och jag saknar lite att veta att någon läser det jag skriver lite då och då. Jag saknar att skriva sånt som är vardag.

Och namnet nu då. Luckyfutures, det har alltid funnits i mina tankar så att säga. Det började som en blandning av två låtar, det blev till slut något mycket mer. Och hur mycket passar inte det nu? Luckyfutures. För vi alla tror ju någonstans att det finns en lycklig framtid för alla.

Jag vet inte riktigt hur det kommer bli här. Vad som kommer bli med den här, men det blir något nytt, något att hålla mig till ett tag, medan jag behöver. Jag ska pilla på design, jag ska göra en header som passar, jag ska göra en beskrivning. Och till slut, kanske den tar mig tillbaka.

Ja, så här i början inser jag att det kommer bli långa inlägg, som kanske ingen orkar igenom. Men, läs vet jag, det kanske kan bli något för alla. Och jag vet att ni vill lysa upp vardagen för mig med lite kommentarer.

Och ja, jag vet, för de som kan alla tre bloggar, för dem är det jobbigt att läsa alla, men kolla in här lite då och då, ni kanske hittar den där Matilda jag är här, det kanske är här jag gömmer mig.

Jag gör som jag gjort förut, jag avslutar det här inlägget, grejar en snabb design och sen sätter jag igång, så idag får det bli två inlägg, men det gör inte så mycket. Det kan vara bra ibland.


Kommentarer
Postat av: annapanna

jag är en trogen läsare ska du veta, hur många bloggar du än skaffar dig ;)

2009-11-08 @ 21:47:47
URL: http://annaskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0