Mitt i allt så ska man vara sann

Nu har jag kommit fram till att jag har fått mig en släng beslutsångest. Jag har under den här dagen som jag har städat ut cirka två påsar med skräp, även funderat på om jag borde göra mig av med lite skräp från förr som finns på internet också. Lösenordsskydda gamla bloggen och låta den gå till arkivet så att säga. För har jag slängt ut gamla papper och gammalt smink kan jag lika gärna slänga ut gamla bloggen och bara hålla mig till den här. Vore kanske bra? I alla fall något att fundera över.

Idag har det varit söndag, jag har varit omotiverat glad idag också och det känns ju rätt bra. Har haft en bra dag helt enkelt och Grease var ju helt galet bra, och sen avslutades kvällen med en promenad med Johanna, och det var väldigt trevligt. Nu sitter jag här och funderar på nästa steg, ska man sova eller se på tv, eller skriva lite eller bara sitta här och sitta? Under tiden som jag försöker bestämma mig lyssnar jag på dagens låt. Mycket bra.



Nu ska jag skriva en stund, sen soova :) Godnatten my dear friends.


Kommentarer
Postat av: johannsan

det är nog alla dagars låt ! åh den är underbar !

2009-11-23 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0