Midnight train

Jag har The Fray i högtalarna, i högtalarna förstår ni, kvart i ett på natten och högtalarna är på. Inte har jag pluggat in hörlurarna och måste hindra mig själv så jag inte börjar sjunga. Nej nu är det högtalarna som gäller. Är man ensam hemma så är man. Fast bara för att jag skriver det här kommer väl familjen hem vilken sekund som helst.

Trevlig lördag har det varit i alla fall. Började med städning och det var faktiskt kul, att det ser värre ut nu när jag är så där halvklar är väl en annan femma, men imorgon kommer det bli väldigt klart, hoppas jag. Sen var jag barnvakt en stund och det blev spel och kurragömma och sen avslutades eftermiddagen med lite Spy Kids, rätt trevlig film om man tänker efter. Sen myskväll med Julia och Emma, mycket trevligt, pizza, spel, dator, efterrätt och Music and lyrics och sen var helt plötsligt klockan tjugo över tolv. En mycket trevlig kväll.

Nu sitter jag då här med The Fray i högtalarna och tittar efter en taxi i fönstret, men så länge inte den syns till är det högtalarna som gäller. Ganska bra måste jag säga. Fast jag tror jag ska byta till Joe Purdys mysiga stämma, det är sån där lördagsnattsmusik. Sen sängen va?



Godnatten mina trogna läsare, imorgon är det söndag och jag ska fixa en massa saker och sen blir det Grease med mamma, Julia och Ulli. Längtar. Sen promenix med Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0