If it doesn't break your heart it isn't love

Jag sällskapar med Switchfoot idag. Jag och deras Hello Hurricane kommer väldigt bra överrens. Hela skivan bara skriker Matilda, och jag älskar den. Jag ska skapa mig en ny Spotify-lista också by the way. En "songs to live and die by". Ni lyckliga stjärnor får kanske ta del av den sen. Det blir min 412:e lista skulle jag tro. På ett ungefär.

Jag babblar på om musik idag, och vet ni vad det betyder? Att jag, för första gången på fem veckor känner mig lite gladare än andra dagar. Visst är jag inte hundra procent glad, det är ju fortfarande något som gnager inom mig, men jag är utvilad, har världens bästa band i högtalarna och planer med Anna sen. Och jag har känslan av att det blir en bra lördag. En lugn, lite slö men bra lördag. Som jag har längtat efter en sån dag.

Jag ska städa lite i mitt rum, bädda sängen som jag fortfarande inte har gjort.. Och jag gick upp för snart tre timmar sen. Sen ska jag övningsköra med mamma, handla lite och sen tillbaka hem.

Jag strosar omkring i mina leggins och känner att det är lördag och att jag trivs med det. Och gissa om det känns bra. Jag kan inte vara säker på att jag känner så by nightfall, men just nu känns det bra. Och jag tar varje tillfälle jag får.

Och kom ihåg:
If it doesn't break your heart it isn't love

You haven't lost me yet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0