Jag kan inte skilja på

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?
Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?


Dagen blev. Det räcker med att jag säger det. Dagen blev. Men det är också allt. Jag går i mitt skal. Det är lite som det är och jag har förlorat något väldigt fint. Jag kan inte ljuga och säga att jag inte saknar det och att det hade kunnat se annorlunda ut idag. Men det finns väl bara en sak att säga, it was bound to happen. Jag tror verkligen det.

Dagen bestod mest av vandrande mellan lektioner, en körlektion , några fler lektioner och sen promenad hem, med Melissa Horn i öronen. Hon kan verkligen sätta ord på känslor den tjejen. Fruktansvärt vad träffad man kan känna sig ibland. Alla låtar på nya skivan blir sakta men säkert favoriter.

Nu ska jag ta mig en kopp té och skriva svenska, skriva bok, se Sex & the city, sen ska jag byta om till dagens träning, två timmar med underbar träning. Två timmar då jag förhoppningsvis inte hinner tänka. Två timmar av frihet.


Men du om nån borde förstå att man inte gör så här emot mig.

Det är allt jag har att säga idag, just nu i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0