All the right moves, and all the right faces

Jag är på ett konstigt sätt fascinerad av tiden. Jag tycker om att skriva om tiden, vilket ni som läst min gamla blogg redan är väldigt medvetna vid. Men i alla fall, jag tycker det kan vara kul att läsa gamla inlägg och kolla gamla bilder och se vilka låtar jag lyssnade på som mest för kanske ett år sedan. För exakt ett år sedan hade jag precis upptäckt det bästa med OneRepublic och ganska snart skulle jag hitta The Script. Nu sitter jag här, ett år senare med nya OneRepublic-skivan i högtalarna och har, efter de två första låtarna, redan börjat älska den.



Är det något jag verkligen inte skulle klara mig utan så är det helt klart musik. Vet inte vem jag skulle vara om jag inte hade min iPod med mig över allt, eller vad jag skulle göra utan Spotify. Galet tacksam för det.

Musik är något som alltid funderar, när man mår kass och när man mår som bäst, då är det musik man ska lyssna på. Det finns inget bättre än att dansa omkring lite smått på sitt rum till någon härlig låt av The Radicals halv ett på natten eller att finna tröst i nån låt av Missy Higgins eller Melissa Horn.

Och just nu och ett bra tag fram över älskar jag OneRepublics nya så det gör ont, bara lyssna på låten ovan så förstår ni. Det ska jag göra nu ett tag, lyssna på de nya låtarna och njuta.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0