I got soul but I'm not a soldier

Imorgon ska jag skriva uppsats i fem timmar så jag ska ta och gå och lägga mig så jag orkar med det. Men jag tänkte bara skriva ner lite snabba ord om kvällen. Jag har övningskört, handlat mat till uppsatsen och sett på Sex and the city. Jag fick ihop ett kapitel på en bok och letade fram ett par halvbra hörlurar som får ta mig genom dagen utan mina rosa fina. Och sen pratade jag med Anna, sms:ade med Johanna och läste på Facebook. Sa att jag skulle sova för en timme sen men ändå sitter jag här för pigg och för tankspridd för att kunna lägga mig ner. Men ett försök skadar inte.


Sov gott mina vänner, det ska jag försöka göra.

Annars kan ni uppehålla er med att hålla tummarna för att uppsatsen imorgon kommer gå bra, jag har potatissallad, skinka och vatten. Och jag har choklad. Inget kan stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0