Tuesday you will sing

Det är något med tisdagar. De är speciella på ett sätt, oftast både bra och dåligt. Dåligt på det sättet att någon bakom mig inte längre rör mig på samma sätt som förut. Bra på det sättet att Anna ringde på engelskan och gav mig bästa beskedet. Dåligt på det sättet att jag försov mig lite och bra på det sättet att jag börjar bli nöjd med talet. Dåligt på det sättet att min iPod höll på att dö, bra på det sättet att Johanna har låtarna som kompletterar min Melissa Horn-samling. Dåligt på det sättet att det är tionde november idag, bra på det sättet att det är tionde november idag.

Tisdagar, det är något med tisdagar. Idag ska jag fira tisdagkväll med Anna och Malin, sitta på McDonald's och äta glass. Slinker nog ner några pommes också, bara för att. Sen imorgon ska jag hålla tal, ha redovisningar, ha naturkunskap och sen försöka med det där. Försöka kanske säga ett ord, börjar jag kommer det aldrig ta slut. Sen ska jag simma med FAIK, simma långt och länge. Jag trivs bra i vatten, jag trivs bra där. Som fisken.

Tisdagar. Det är något med tisdagar.

__________________________________________________
För när man ser att det blöder ja det är först då det gör ont..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du <3

2009-11-11 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0