Ain't nothing wrong with that

Jag bara måste tipsa om en underbar låt. Får mig på väldigt bra humör och påminner om sommaren då jag gick runt med den här låten på hjärnan mest hela tiden. Väldigt bra och ett bra tips så här i höstmörkret när man kanske behöver en riktig feel-good-låt. Enjoy!



Torsdag idag. Veckorna går så himla fort nu. Och snart är det väl julafton och innan det ska jag hinna med lite små grejer, en del stora grejer men det går som det går.. Men framför allt ska jag hinna köpa julklappar. Och jag ska jobba en massa så det är bäst att börja tidigt med julklapparna. Tänkte börja kolla redan imorgon, men jag har så himla svårt att komma på vad man ska köpa. Men äh, det löser sig det med.

Njut nu av min låt och sen kan ni ju leta upp nån mer sån där feel-good-låt och skriva en kommentar här om vilken låt ni får en härlig känsla av. Allt för att jag ska få någon kommentar ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Matilda, jag läser allt du skrivet! :D

Fast jag är en usel kommenterare (A)



Men du är bäst! <3

2009-11-26 @ 18:19:33
Postat av: Matilda

Naaw, vad söt du är Lisa. Du är bäst! <3

2009-11-26 @ 18:38:47
URL: http://luckyfutures.blogg.se/
Postat av: annapanna

Banana Pancakes - Jack Johnson, värd att lyssna på. tänk dig Jon så blir det liite Jon iaf ;)

2009-11-27 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0