With tired eyes, tired minds, tired souls, we slept.

Det är lördag kväll, klockan är inte ens elva och jag funderar helt seriöst på att gå och lägga mig. Eller i alla fall starta en film och slökolla på tills jag somnar. Känner mig helt död. Och så typ bara måste jag ju vara utvilad imorgon och då kan man ju lika gärna sova tidigt.

Idag har det varit mycket på gång. Jag, Julia och Matilda åkte till Jönköping och shoppade, mycket trevligt vill jag lova. Sen efter lite degande hemma åkte jag och mamma till mormor och morfar och åt och såg på tv. Också väldigt trevligt. Och nu säger jag att jag har gjort mycket, men så inser jag att det ju inte var jättemycket. Men en bra dag har det varit i alla fall.

Hmm, läskigt, nu fick jag en känsla av att jag har drömt det här, att jag har drömt att jag skulle skriva exakt det här i bloggen. Lite coolt måste jag säga, för det känns ju liksom som om man har gjort det här förut. Ja ni vet vad jag menar. Och jag är trött så allt jag skriver kommer med noll mening. Kul för er antar jag.

Nej, men om man skulle göra nåt annat, lite vettigare? Kan nog vara bra. Ha det bra gott folk!


Jag vill åka till Rom igen, eller åka tillbaka i tiden till Rom och leva om den veckan igen, grymmes säger jag bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0