Winter wonderland

Jag är helt slut, fortfarande. Det är rätt sjukt egentligen men jag hade lätt kunnat lägga mig för typ en timme sen och sovit länge imorgon om jag hade fått. Men jag tror nästan att det här Ålle som var i söndags har segat ner mig totalt. Och jag har bestämt mig för att ta och sova tidigt de närmsta dagarna. Men jag funderar på att läsa en stund innan jag somnar, får se hur det blir med det men jag tror det skulle vara skönt. Jag saknar tiden då jag slukade böcker som om de var luft.

Idag är det i alla fall snö ute, jag har börjat jobba med julkorten på posten och jag lyssnar på massa julmusik. Det är nästan så att julstämningen är på G. Men bara nästan.

So long lovers!

Walking in the winter wonderland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0