When you're happy like a fool, let it take you over.

Dagens fundering: Varför har jag alltid så mycket att blogga om när jag inte har tillgång till dator, när jag aldrig kan komma ihåg vad det var sen när jag väl kommer igång med skrivandet?

Men jag kan ju säga som så här: Jag är på bra humör idag, så där omotiverat glad av nån anledning. Galet trött men det kan jag leva med. Och så kan jag säga så här. Snart ska jag och mamma gå och hälsa på Frida med familj och sen ska vi klä granen. Myspys.

Och sen kan jag säga som så här: Det är tisdag, det är en dag kvar till julafton och posten förstör mina naglar. Men det ska jag ta hand om det med :)


Finfin bild på mig och lite härliga vänner. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0