When it's not always raining there'll be days like this

Det snöar helt otroligt mycket idag. Efter cirka fem timmar på jobbet gick jag och Jennie utanför dörren och det var inte nådigt vad det snöade. Tur att pappa kom och hämtade oss alltså. Kul dag på jobbet i alla fall, en massa tid med Johanna och Jennie som är världens bästa jobbsällskap helt klart.

Snö var det ja. Jag gillar snön. Jag tycker om vinter. Det är snart lov, fast för min del blir det inte riktigt lov förrän jag slutar jobba så det dröjer ett tag till. Men jag har faktiskt inget emot det, jag tycker om att ha saker att göra liksom.

Jag hade verkligen något att dela med mig av här förut kände jag. Jag kom på något jättebra att skriva men jag glömde helt bort vad det var. Har en sjuk huvudvärk så det kan vara därför jag helt glömde av det. Men jag tror att lite sömn kan lösa det mesta. Så därför ska jag snart ta och lägga mig och sova en massa så jag är utvilad till imorgon. Jag märker redan nu att jag inte har en aning om vad jag skriver, det kanske är bäst att sluta? Så får det bli.

Och medan ni funderar över meningen med det här inlägget sitter jag och funderar på ordet om. Och vilken stor vikt man kan lägga på ett sånt litet ord.

God natt då mina kära vänner och bekanta!


Om, om inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0