When I look at the stars

Då var den julen över också. Och det gick ju rätt bra. Var lite annorlunda igår, jag är van vid att i alla fall någon mer kusin är med men i år var det bara jag och bror. Förra året var vi 22 stycken hos mormor och morfar, i år var vi 6 vid juklappsutdelningen och sen 8 vid maten då farmor och farfar joinade oss. Men det var mysigt det med och jag och min kära lillebror hade redigt trevligt tillsammans, och det är inte varje dag vi spenderar nästan hela dagen tillsammans. Så det var uppskattat det med.

Bra julklappar fick jag med. En liten leksakssäng bland annat. Haha vi ska med andra ord åka till Ikea och köpa en ny säng till mig, leksaken var en symbol för det för er som inte förstod det. Och efter den här dagen då vi firade hos farbror kan jag konstatera att jag är mycket nöjd. Målet jag har haft sen jag fyllde typ 14 är äntligen uppnått. Jag har ALLA säsonger av Vänner på dvd. Rätt underbart vill jag lova!

Idag verkar det som att alla ska ut och festa och även om jag är lite sugen efter allt dansande med kusinerna på Wii så håller jag mig hemma och sparar alla krafter till nyår i stället. Det ska bli great!

Om en vecka sitter jag i en bygdegård med världens bästa FAIK i världens bästa Mora. Det är alltid en bra start på året att få dra iväg från den här hålan (haha lite så får man säga ibland) ett tag. För att Mora har den effekten att man orkar med januari som ju i vanliga fall brukar vara lite tråkigt, men inte för min del. Det låter väl inte helt fel heller?

Nu ska jag byta om till leggins och dra över till grannarna för lite kvällsmys. Kan bara bli bra!

Och jag kan väl konstatera att julen blev som väntat. Lite stjärnor, lite underbar snö, lite trött, och väldigt mycket mys med familjen.

So long lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0