We were more than just a slice of American pie

Jaha, då var det torsdag igen, veckorna går fort nu för tiden. Men med lite julkalender så blir även en mörk decemberkväll väldigt mysig. Har sett galet mycket Greveholm det här dygnet, har bara fem avsnitt kvar. Trevligt.

Ja, egentligen har jag typ noll att säga. Inte mycket mer än att nästa gång jag ska ha naturprov ska jag kräva hjälp av mina kära vänner som går natur för så här kan vi inte ha det. Inte mycket mer än att jag tycker verkligen om att cruisa omkring i stan i bilen och lyssna på OneRepubilc och annat trevligt. Och inte mycket mer än att ni borde lyssna på den här låten, nu.


Nu ska jag återgå till Greveholm.

"Vad händer om man stör honom då?"
"Han blir störd så klart!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0