So I'm not moving

För ett år sedan, ganska exakt, fann jag det fina i The Script och jag tycker fortfarande lika mycket om dem. Dels för att de har otroligt bra och härliga låtar, och dels för att man kan känna igen sig i väldigt många av deras texter. Och nu har jag fallit för dem igen, sitter och lyssnar lite smått på låtarna nu medan jag väntar på inget typ. Men det kan vara trevligt det med.

Just idag är The Man Who Can't Be Moved helt klart den bästa låten som finns. Jag vill bara lyssna på den om och om igen, för den är mig idag. Om man säger så. Ja, lite The Script, lite bok, lite te och ni har min eftermiddag. Mycket trevligt vill jag lova.


Enjoy!

Jag ska lyssna på den när jag åker och hämtar mitt körkort. Great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0