Last Christmas

Jag sitter här i mitt rum och jobbar på julstämningen. Den är inte riktigt med mig i år känner jag. Men det har varit så de senaste åren, jag får ingen julkänsla förrän på själva julafton, och det trots snön ute, julkortet jag sorterar och musiken jag spelar. Men det gör rätt mycket att man inte har fyra julkalendrar att öppna varje dag som när man var liten.

Var i Skövde och shoppade klart det sista inför jul i förmiddags i alla fall. Rätt mysigt att bara dra iväg helt själv med OneRepublic i högtalarna och en massa härlig natur utanför bilen. Helt sjukt vad fint det har varit idag.

Ja ikväll ska man ju se Dansbandskampen med folk, det är ju ändå final och Zekes är med. Måste ses!
Jag ska väl ta och ordna lite här sen ska jag fixa lite mat och sånt. Trevligt :)


Jag tycker om min Rom-tröja så här i vinterkylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0